2010-01-01

Första dagen på det nya året and guess what? Jag är inte bakis. Jag är trött men that's it!

Det var jätte trevligt igår, precis lagom med folk, folk som man kände. De som man inte kände var jätte lätta att prata med, så det var skönt!

2009

Jag tog studenten, dock inte med de betygen jag ville men det finns sina orsaker till det och det vet mina lärare och mina vänner om. Jag har gjort det bästa på det sätt jag kunnat.

Jag valde att läsa ett fjärde år för att få upp mina betyg, för att slippa läsa på komvux om två-tre år kanske.
Känner mig mogen och stolt över detta beslutet.

Jag och pappa åkte till Norge för att jobba i 2 veckor men fick nästan lika snabbt åka hem igen pga att han krossade armbågen. Det var vart jobbigt, pappa har haft ont, fick göra om operationen här i Sverige pga klantskallarna i Norge. Han har inte vart sig själv men nu är han sitt vanliga tetiga ja och han gör stora framsteg med armbågen.

Jag och Bf + mina föräldrar och lillebror + deras vänner och 2 barn åkte till Alanya, Turkiet.
Det stället är så underbart!

Jag och Bf är lika tajta vilket betyder oerhört mycket för mig! Jag kan inte riktigt skriva med ord, men jag vet att både hon och jag vet att det kommer krävas mycket att sära på oss!

Jag lärde känna mycket nytt folk, vissa som man nu bara hälsar på och pratar med krogen men också många som "stannat", man känner finns där närsom. Helt underbara människor.

Det var också under 2009 som jag och Marika blev ännu tajtare! Hon kom in på utbildningen hon ville och har nu flyttat till Jönköping. Hon är saknad men ack så kul vi har när hon är hemma. Nu i Januari ska vi ett gäng åka upp och fira henne och ha inflyttningsfest :).

Lite kortfattat var det där..

Under 2010 är jag väldigt sugen på att åka till Norge och jobba i 3-4 månader tjäna ihop pengar och i sommar bara njuta njuta njuta och resa resa resa!!! Hoppas på att Madde är lika sugen som jag :)

Ha en otroligt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0