Chai latte

Meningen var att det skulle vara taco torsdag men i stället blev det att jag och Alexandra åkte in till stan och gjorde det vi behövde sen satte vi oss och tog en varsin stor chai latte, fan va gott det är!
Vi satt och snacka skit, var längesen vi umgicks nu.. Men ingen av oss är big fan av vintern så vi har hållt oss inne för det mesta båda två, haha!

Vi gick och sa hej till Bongo med, han är kock på b&b :). Efter det började hon jobba och jag åkte hem med mamma..

I morgon är det dags för skola, 9-12 går jag. Har matte b och historia. Ska egentligen ha praktisk marknadsföring c men hon är i London så det börjar nästa vecka.
Dock ligger fredags lektionen vid 15:30 någonstans där :S så förhoppningsvis får vi jobba hemma då. Men  tror det kommer bli så, denna läraren är otroligt bra.

Efter skolan ska jag leka med Bf, hihi! Gå i stan och sen ska hon nog hjälpa mig skriva ett bra cv :).


Såhär hade jag velat ha det just nu..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sarah, måste fråga! Vem har du i Praktisk Marknadsföring? Marina?

2010-01-15 @ 11:55:19
Postat av: Sarah

Ja precis, jag har marina :)

2010-01-16 @ 00:56:05
Postat av: Lisa

Åh då måste du hälsa henne från mig! Hon är bäst! Min gamla mentor :)

Ska följa med dig nån dag och hälsa på henne haha

2010-01-16 @ 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0