När ska vintern ta slut?

Det har snöat idag igen, såna yttepytte flingor. Kan det inte bara börja bli vår sakta men säkert?

Har suttit och letat jobb utomlands, ska bara ändra mitt cv så ska jag skicka in till tre olika i Spanien :).
Ska på audition till det jobbet som jag sökte i lördags. Ska dit på måndag, nervöst!
Mest av allt vill jag till Spanien så hoppas på lycka på de tre jag ska söka!

Har egentligen inte så mycket och skriva idag, ville nog mest bara uppdatera lite :).

Ska imon, börjar tidigare än vanligt eftersom jag ska börja ha praktiskt marknadsföring men kommer ha matte 11:15 i stället. Många har praktik nu med så kommer inte ha historian på tisdagar, tack gode gud för det, hade haft en hål timma på nästan 4 timmar i så fall!
Kommer bara ha historia på fredagar :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0