10-03-01

Om 29 dagar fyller jag 20 år!! Sen ska jag inte fylla år mer har jag bestämt mig för :).
20 är bra, hihi :).

Idag har jag varit i stan med min Alexandra, vi käkade lunch på Hello. Panini skinka mozarella tog vi båda två!
Sedan gick vi runt, jag hade massa små saker att göra/köpa.

- Köpte 2 par nylonleggins på Lindex
- Beställde 2 par nya linser
- Köpte nytt saltvattenspray
- Köpte aceton + nagellack, ett rött som glittrar lite och ett vitglansigt

Seeeeen har jag nu bokat in min första körlektion! Jag är så taggad på att sätta igång nu så jag får mitt körkort! Självklart vet jag om att vägen till körkortet är tråkig, plugga plugga plugga köra köra köra men det är ju värt det :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0