100303

Jag blir så irriterad..

Det är säkert så för alla men det stör mig.. Jag tog taxi hem för 2 helger sedan pga att det snöade så mycket så bussarna gick inte vid 02:30 tiden.
Igår drog de taxi pengarna vilket gjorde att jag hamnat - på mitt konto... ALLTSÅ DRA PENGARNA DIREKT ELLER INOM 2 DAGAR I ALLA FALL!!!!!!!
Jag gör så att jag flyttar över pengar till min fond så jag inte har för mycket pengar på kontot, är så lätt att man kanske köper något för att man vet att man har pengar på kortet så de var bara att flytta över så man inte har minus på kontot för länge.

Jaja nog om det, har bokat biljetter till bio idag, Shutter Island.
Jag tycker den verkar vara kanon bra! Det är jag, Madde och Linda som ska gå på fredag, den sena också..
Hihi, hoppas nu den är lite läskig också..




Har suttit och gjort ett arbete idag med. Jag skrev och skrev och skrev sen när jag höll på med det sista så bara satte det stopp!!! Kom inte på något att skriva.. Men det blir ju så, får försöka sedan igen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0