100317

Idag hade jag min första körlektion!!
Det gick faktiskt bra, det jag haft problem med, dragläge vid start känns mycket bättre nu!
Har 2 körlektioner nästa vecka och efter det så kommer hon, min körlärare bestämma vilket körpaket jag behöver, 10, 15, 20 eller fler.
Känns skönt att äntligen ha börjat. Jag ska tvinga mig plugga, tvinga mig till körskolan.. Vill jätte gärna ha mitt körkort till sommaren.

När jag kom hem så käkade jag bara, hamburgare. Mamma har köpt sådana färdiga burgare, köttet alltså som man bara steker upp och kryddar till.

Jag skrev sedan ner det jag sa säga på min muntliga redovisning.. Vill gärna ha det nedskrivet så jag kan ha det om jag tappar bort mig. Vi har inte precis haft genomgångar osv i detta ämnet så känner mig inte säker med stödord heller.

I morgon är Madde ledig så vi ska in till stan att köpa present till Jenny. Vi ska fira henne på lördag, hihi :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0