14 mars

Hade en jätte mysig kväll hemma hos Marie & Böna aka Conny igår :).
Vi kollade på melodifestivalen och snacka skit. Marie är gravid i v 36 är det nu om jag inte minns fel. Hon har en sån mysig mage! När jag känner på hennes mage vill jag bara ha en liten själv, haha!
Tyvärr har inte den lilla vänt sig, han ligger med rumpan ner.. De ska göra ett vändningsförsök på onsdag lyckas inte det så blir det tyvärr ett kjesarsnitt.

Vi åkte in till stan en sväng och kollade läget. Medans Conny, Matte och Johnny va inne på Valentine så hälsade jag på Alexandra på BM :).

Idag har jag bara suttit och kollar på the secret life of the american teenager. Jag önskar att den serien kan komma ut på dvd så jag kan köpa den!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0