15 mars

Idag är det 15 dagar kvar tills jag fyller 20 :).
Tänkte att på kvällen där, 30 mars så ska jag ta hit några och äta tårta och tacos, ha lite mysigt.
Sedan ska jag ha 20 årsfest den 3 april, påskafton. Ska blanda mina vänner med släkt och vänner till familjen. Blir enklast så och sedan är vi alla i den åldern där vi ska kunna umgås med äldre - yngre.

Jag pratade med min bästa Marika idag, 1 timma och 5 min, haha! Hon kommer hem den 26 men ska ha en redovisning den veckan men hon ska försöka låna någons bil så hon kan köra upp redovisa och köra hem samma dag. Så ville hon att jag skulle följa med som en liten roadtrip :).

Just nu sitter jag och kollar på Ghost Whisperer. Jag älskar den serien men har missat avsnitt hit och dit :(.
Skulle så gärna vilja köpa de säsongerna som finns att köpa men det kostar ju.. Får kanske önska mig dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0