4 mars

Om 26 dagar fyller jag 20, herregud vart har åren tagit vägen?

Nu är jag klar med naturkunskapen och pedagogiskt ledarskap så nu är det inte såå mycket kvar..
Jag hoppas på att hinna göra klart kap 3 i matten i morgon så kan jag börja lite på blandade uppgifter och göra provet på tisdag eller fredag..
Sedan min vänner, är jag klar med matten! Jag som alltid haft svårt för matte har lyckats, måste säga det själv, har lyckats klara av matte b så här bra!!!! Visserligen har jag en lightbok men wtf har man svårt så är inte den enkel för det! Det finns 4 kapitel i denna boken och på de proven jag gjort hittils har jag haft, alla rätt, 2 fel och 3 fel!!!

I morgon är det bio också! Jag tycker det är jätte mysigt att gå på bio :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0