GRYM PRESENT!!

Idag så fikade jag med Alexandra i stan, eller ja vi lunchade sen fikade.. Tjockisar som vi är hihi.
Jag fick min födelsedagspresent av henne idag. Hon tyckte de var svårt att hålla det hemligt.

Det var en dvd - Shan "the man" Atci - Blattefierad och i LÅG 2 BILJETTER TILL HANS SHOW HÄR I HALMSTAD :D :D!
Jag är sååå glad! En OTROLIGT bra present!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIE :D


Jag hittade en jätte söt kuvertväska i stan, på Bianco på rea 50 kr. Kunde inte låta bli. Bättre att ha en sådan när man ska ut än en handväska som folk stöter i.

Sedan när jag kom hem så kom min moster in. Hon har vart hos våra släktingar och hämtat mitt godis.
1 ½ kg Musss. Hårda fruktkarameller med pulver i som bubblar, jätte goda! De finns inte att köpa i Sverige, eller inte som jag vet om i alla fall utan man få köpa dem i Polen. Därför jag ber mina släkringar köpa dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0