Trött i huvudet

Idag har jag suttit på körskolan från 11:30 - 16:45 snacka om att jag är trött i huvudet!
Meeen jag klarade fas a och fas b provet hihi!

Jag följde sedan med min mamma och min moster upp till Eurostop och hjälpte mamma hitta kläder till min 20 års fest. Jag fick värmespray till håret och leggins av min moster, kanon. Tackar!
Värmesprayet jag valde var Lee Stafford. Madde har det och hon är jätte nöjd så då blev det de.


I morgon fyller jag 20 år.. Vet inte om jag är glad eller om jag har åldersnojja? Haha!
Ska i alla fall ha körlektion sen ska jag och mamma käka lunch i stan och göra massa ärenden :).
Sedan på kvällen blir det tååååårta! Ska göra en likadan som jag och Madde gjorde till Michael, fast utan romerskabågar :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0