"Ursäkta vi är tillsammans"

I lördags var jag på b&b så lyckades jag för en gångs skull få med Alex till dansgolvet.
Då är det någon kille som limmar sig på henne och flåsar henne i nacken och jag ser hur hon blir mer och mer irriterad så jag böjer mig fram och säger "Ursäkta, vi är tillsammans" och pekar på mig och Alex.. Killen backar undan och ber om ursäkt och säger sedan till sina polare "Killar hon är gay"..
Jag och Alex dör av skratt och jag kan inte låta bli så jag tar tag i killen och säger "Ni killar måste sluta vara så lättlurade".
Jäkla va vi skratta efter den händelsen!

Idag har jag fikat med Alex, eller jag tog faktiskt bara en vatten.. Sedan mötte jag upp Michael och Marika så gick vi till morfars brukar aldrig fika där utan går alltid till espresso house..
Jag kommer fortsätta gå till espresso house, morfars chai latte smakade ingenting!
Det nya cafét Robert's jätte mysigt ställe men antingen så smakar chai latten ingenting eller så smakar den för mycket! Men det går bra att fika Robert's ibland då och då bara för att det är mysigt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0