Välkommen vår

Vilket väder vi har haft idag! Hade det inte blåst hade det vart ett perfekt vårväder!!
Hej våren, VÄLKOMMEN!

Jag hade körlektion kl 11:45 idag. Jag tyckte det gick mycket bättre än igår. Känns så otroligt skönt att äntligen ha satt igång. Sedan har jag hållt på med de proven de har på datorerna på körskolan. Ska jag vara helt ärligt tycker jag det är avslappnande att sitta där och göra de proven. Men det är väl som mamma säger, det är säkert bara för att jag vill ha mitt körkort och är taggad för det.

 

I morgon har jag historia 10:40 - 12:00. Efter det ska jag möta upp Marika i stan, kanske Madde också. Vi ska gå runt och kolla lite. Marika behöver lite nytt smink oså. Sedan ska jag nog till körskolan en sväng och göra provet en eller två gånger. Ska försöka så jag kan åka med mamma hem, hon brukar köra hem runt 16:15 :).


Snart kanske man får såna här vårtecken också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0