11 maj

Körlektion gick riktigt bra idag! Känns så bra i kroppen när det gått bra på körlektion :).
Sedan var jag och kolla på Madde's lägenhet. Jätte fint har hon fått det, tror hon kommer trivas jätte bra där!

Sedan gick jag och kolla lite i stan, men tycker inte det finns något i butikerna som jag kan säga att jag vill ha. Eller jo förresten, bikinis från h&m, haha!
Åkte med mamma hem idag så vart vi på systemet så köpte jag en black tower vitt vin box tills i morgon. Vi ska ha en ny K.U.K kväll hos Lisa i morgon :).

Just nu sitter jag bara och väntar på att Desperete housewives ska börja.. Men ack 40 min kvar..
Hm, hm.. Vad ska man göra? Får nog bli lite Ugly Betty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0