Håller tummarna

Ska strax bädda ner mig och kolla tv. I morgon ska jag ta en liten sov morgon, har ställt klockan på 8:30. Ska nog städa och dammtorka och plugga.
Hoppas som sagt på att telenor ringer och säger att den mobilen jag vill ha har kommit. Håll tummarna är ni snälla :). Hadde suttit fint med en ny mobil till helgen!

Jag kollar på Celebrity rehab with Dr Drew. Fy sjutton alltså, drogberoende. Detta är bara andra avsnittet så nu kommer abstinensen för de flesta! Jag kan inte änns föreställa mig hur dåligt man mår, självklart ha de satt sig i den sitsen själva men ändå..

Glöm inte rösta: http://apps.facebook.com/soderhavet/?s=5172

Har en snygg bild från helgen, haha! Vår lugna Strumpan blev lite full och jag vart snabb med kameran!




Med detta säger jag God Natt mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0