Seg måndag

Jag lyckades gå upp för tidigt idag. Ska ta bussen 11:00 men ja nu har jag suttit vid datorn i över en timma..
Känner mig ritkigt seg efter denna helgen. Vad hände? Hade jag kul? Var jag där? Tur att vi är så många som umgås så vi har koll på  varandra, haha :). -

Det bästa med denna helgen var att överraskningsfesten för Anna & Jimmy blev så lyckad! Överraskade, de blev dem!

Idag har jag körlektion, 11:45 rättare sagt. Ska sitta där och plugga lite sen hade jag tänkt. Är på repition och det är svårare än vad man tror. Man tror man är så säker på att man kan det bara för att man har gjort fas a, b, c, och fordon men nej, det är svårt.

Äsh, nu ska jag glo lite på tv innan jag åker till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0