1 november

Nu är det verkligen vinter på riktigt. Det är kolsvart ute! Det har vart mörkt hela dagen i och för sig. Jag har haft en meeega huvudvärk hela dagen, känns lite bättre nu men lär nog behöva sova bort den.
Vart i stan med Johanna en sväng för att få frisk luft och prata lite. Tog en chailatte på espresso house. Tycker de har den godaste chailatten i stan.
Hittade en jätteskön och snygg kofta på gina tricor för 199:-. Bra nu när det börjar bli kyligare. Mjuk och skön är den. Tror jag ska köpa den i en annan färg också. Jag tror, att jag får liiite pengar den 5 nov. Hoppas!

Jag letar fortfarande efter min webcam. Om jag inte minns fel hade jag en städdag och tänkte "jag använder inte camen för tillfället så jag lägger den här (?) så är den inte i vägen". Vart är det här stället? Vafan.. Måste sluta med sånt.

Tog i alla fall en outfit bild från i lördag och en på den nya tröjan. Slänger in dem.
Undra varför jag tog en outfit bild? Tror det är för jag tycker det ärkul att blogga. Startade bara bloggen för skojs skull till en början men nu gillar jag verkligen att blogga. Även om det inte är många som läser min blogg så är det kul och skönt att skriva av sig :).


Outfit från i lördags



Min nya otroligt sköna kofta! 199:- Gina tricot
  

                                                                                                





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin :) <3

2010-11-02 @ 08:47:34
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0