21

I brist på annat att göra och att det är dåligt väder så slänge jag på en film. 21 heter den, har ni sett den? Där ett gäng ungdomar tillsammans med en lärare räknar kort i Vegas. Bra är den ialla fall, jag rekomenderar den.
Har kollat lite på platsbanken men känns bara som att det är konstiga jobb, inga intressanta i alla fall. Det jobbiga är att så har man press på sig att man måste söka jobb för det här arbetsförmedlingen och educuts. Jag personligen tycker att det känns dumt och onödigt att söka jobb man inte är intresserade av eller känner att det passar inte en för fem öre. Det kanske är jag som tänker fel jag vet inte..

Jag har huvudvärk idag igen. Min mamma tror sig har klurat ut varför jag har det. Jag är coca cola beroende, mega beroende. Men nu är det andra dagen jag inte druckit cola på. Jag behöver väl koffinet. Jag dricker ju inte kaffe.. Får testa med te, finns lite koffein i det får se om det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0