Bakning

Idag har jag och Johanna konstaterat att baka med glutenmjöl är svårt.
Vi skulle baka miniköttfärspajer. Dem blev goda men när man bakar glutenfritt så blir det såå smuligt.
Men duktiga har vi vart, dom vart goda i alla fall så! Min bror tyckte dock inte det så jag får väl behålla dem själv.
Jag är mjölallergigker egentligen men struntar i att äta mjölfritt haha.

Har vart en skön lugn dag. Har bakat, lämnat in min lillebrors mobil, köpt ett par vinterstövlar, tack moster! Jag älskar mina vanliga stövlar men de är bara varma upp på benen men inte på fötterna! Men hittade ett par lårhöga fodrade stövlar ute på skopunkten. Ska bara spraya dem så kan dem användas sen!




Innan ugnen

Kommentarer
Postat av: vladde

jasså lilla du har blogg ;) najjs najjs blir till att följa den då =)

2010-11-09 @ 21:42:37
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0