chikichiki

Woopidoo! Har haft en skön dag idag. Lite långtråkigt på eductus men jag stod ut. Sen stack jag hem och laga lunch, jätte gott blev det! Cocosmjölk, lax, lök och vitlök och en klick ketchup.
Fikade med Emilia. Vi stötte på Sarah så hon hakade på med. Chailatte och tjejsnack, kan de bli bättre? Köote även en sådan kofta till, mörkgrå. Kom även på att jag köpte ett par slitochsläng converse i turkiet så min outfit är klar för imorgon, haha.
Vi bestämde att det blir idol och filmmys på fredag. Även om jag gillar att gå ut så är det jäkligt skönt att vakna upp på lördagar och vara pigg.

Har tänt ljus idag igen. Hade det inte vart sånt jävla väder ute hade jag gått ner och köpt popcorn men det blåser som faaan ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0