En bra helg

Hej hej alla! Har ni haft en bra helg?
Helgen här i sköna "gröna" Halmstad har vart bra. Tråkigt väder - regn men va gör de när man har skönt folk omkring sig!

Fredagen vart nykter. Kollade Idol och Cirkus Möller hos Emilia. Hade ostbricka och snacka skit. Mycket bra mycket bra! Hanna kom en sväng senare på kvällen så stack jag och hon in till tre hjärtan och kollade läget.
Padde dj:ade och Radde var tillbaka från semestern.
Var inte alls mycket folk men på nätt sätt var det kul ändå, bra musik och man kunde gå omkring utan att bli knuffad.

Igår var det alkohol i bilden. Började hos Emilia och begav oss sedan till hennes tjejkompis Emmy. Jag vart dock lite seg, hade en jäkla huvudvärk under dagen så tror det var den som gjorde det. Men trevligt vart det. Självklart begav vi oss till tre hjärtan sen. Lite mer folk, dock ingen dj. Jimmy spelade inte heller.. Inte riktigt samma känsla om det inte är Jimmy som spelar enligt mig.
En bra helg enligt mig!

En bra kväll med alkoholen, ingen fylla. Fredagen var bra och idag har det för en gångs skull var en helt okej söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0