Filmtajm!

Once again it's friday.
Jag börjar tycka att veckorna och tiden får för snabbt. Kan det inte tiden bara få stå till ett tag, helst ska den stå still när jag är i Alanya.
Jaja, hittills har jag hunnit dammsuga mitt rum, dammsuga nedervåningen och ätit. Nu har jag slängt på en film, red riding 1974. Red riding är tydligen någon triologi, 1974, 1980 & 1983. Jag återkommer om dem är bra. Genom vår box kan vi antingen hyra filmer eller kolla på filmer som går eller har gått på canal + gratis. Super härligt dagar som denna då de blåser och regnar ute. Man blir ju inte sugen på stan precis.

Vad ska ni göra ikväll? :)

PS: Jag saknar Jenny Falkström!!! 12 månader kvar tills du kommer hem :(


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aw, så söt du är. Jag saknar dig! Och ja, tolv månader! :-D

2010-11-05 @ 23:40:14
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0