Gjort nåt vettigt? Nää

Det verkar som kylan har kommit tillbaka. Dock en skön kyla. Inte sån att man hackar sönder tänderna utan en tjock jacka och sina bekväma vardags kläder så kan man sitta ute och fika. I like!

Idag var jag på eductus. Var en tjej från Manpower som pratade om hur de funkar där oså. Nyttig info faktiskt. Det var en äldre herre som också vart ditskickad för att lyssna. Alltså han ställde såna frågor och ställde dem på ett så otrevligt sätt. Jag tror ALLA i rummet skämdes åt honom. Om han nu är så ointresserad så kom på ett ursäkt i stället och kom inte alls. Jag kan väl inte påstå att jag tycker det är kul att bege mig till eductus heller men man får suck it up and take it liksom.

Sen har jag inte gjort så mycket mer vettigt. Suttit och kollat på några avsnitt av säsong 2 av teen mom. Druckit te har jag också gjort såklart! En kopp te varje eftermiddag, haha.

I morgon ska jag träffa fina Emilia! Blir alltid på bra humör av att umgås med henne!

Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig. Vid 21 är det DHW på kanal 5 och 22 Bartenderskolan på tv 3. Jag är en tv nörd. Jag erkänner det.
Jag har tänt ljus med, tycker det blir en härlig värme av det.





Ljusstakarna är köpa på Indiska. Älskar den typen av ljusstakar!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tossiga tvnörd! Imorn!!! <3

2010-11-16 @ 20:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0