Goodbye and Hello!

Jäkla va halt det är på e4:an.. Jag är en erfarenhet rikare, jag har nu kört i halka med. Mycket bra mycket bra. Min bror och hans kompis är nog nöjda, de är på dreamhack och nördar sig.
Jag hade det mysigt hos Marika, det är så skönt att bara va.

Jag satt och tänkte på det.. Denna sommaren har jag förlorat både vänner och kompisar. Men på nått sätt känner jag mig inte ledsen. Visst kan där finnas saknad men samtidigt tror jag att det är för en anledning. Det är härliga, sköna människor som jag önskar all lycka.
Ett tag var jag väl "ensam". Marika bor i Jönköping, Jenny bor nu i USA och min andra vän Hanna hon är alltid uppbokad, haha! Nej men hon har mycket att göra efter jobb oså så då blir det att man inte kan vara med henne varje helg även om vi nu umgås mer än va vi gjorde i sommras vilket jag är glad för. Jag och Emilia bestämde oss i höstas för att att ta en fika och snacka om Alanya och så där. Kolla nu, nu har vi umgåtts flera gånger i veckan sen dess. Underbart! Även om vi båda nog kan hålla med om att vi är närmsta/bästa vänner, som man sa efter 1 vecka när man va liten haha! Så tycker jag det är sjukt kul att vi har börjat umgås, lär känna varandra och bara är liksom. Man lär känna nytt folk genom henne med. Det känns bra, mycket bra..
Jag vet att det kan vara lite konstigt skriver man jag tror de flesta fattar hur och vad jag menar.
Kände att jag behövde få de ur mig.

Ikväll tror jag att jag ska umgås med Hanna och Emilia faktiskt, haha :)




Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är också glad över allt du skriver ovan söting! <3

2010-11-26 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0