Kommer vädret att tillåta?

Dagen började med att jag hade tid hos Sara för att ta bort mina naglar. Jag kan verkligen inte ha gele tyvärr. Hon jag gjorde dem hos hade inte tid förräns på lördag och jag kände att ha 4 tappade naglar och resten avskavda kändes sådär.

När jag var klar hämtade jag upp Emilia så käkade vi lunch i stan. Sandy's blev det eftersom Hello inte öppnade förrän 12:15. Vi kollade lite och köpte sedan en hårfärg till henne, rött. Vi stack hem till Emilia och slängde in färgen. Jäkla va snyggt det blev!! Riktigt snygg röd som passar Emilia som handen i handsken!
Hanna kom sedan hem till Emilia med så drack vi te och bara satt och prata.  Väldigt mysigt!

Jag och mamma har bytt ena lampan på bilden idag, den hade dött så vi vart tvugna. Vi byta båda torkabladen med, dem vart kassa. Så nu är jag redo för att köra till Jönköping imon.
Ska lämna min lillebror och hans kompis på dreamhack och jag passar på att hälsa på min goda vän Marika. Sover hos henne tills på fredag så åker vi tillsammans till Halmstad på fredag.
Hoppas bara vädret-snön tillåter så att vägarna är fina!

Jag tror faktikst att det kommer komma fler snö stormar inom en snar framtid.. Vi hade tur att de bara höll på en dag, i Jönköping har det hållt på i två dar nu.. Tror ju dock att det snart kommer komma till västkusten igen..
Vi får se, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0