LYCKA

Arbetsinterjuvn idag kan man väl säga gick bra. JAG FICK JOBBET DIREKT!!
Timjobb är det "bara". Känns mega bra. Jobbet är på Ängelholm/Helsingborgs flygplats. Inte ett jobb som jag tänkt mig från början men jag tror det kommer bli kul.
Det är tidiga morgonar och eftermiddags pass jag kommer få, 4-5 timmar. Upp till 40% av en heltids tjänst.
Spara spara spara, Alanya here we come, right Emilia!!!
Självklart ska jag fortsätta söka jobb här hemma man kanske få ett tim jobb till!

Oh va glad jag är! Kvällsfika i stan sen för att fira!




Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS ALSKLING, an en gang. Och du, lovar du att packa ner mig i din resvaska? =)

2010-11-22 @ 18:19:02
URL: http://falkstrom.devote.se
Postat av: Sarah

Tack älskling!! Jag lovar!!

2010-11-22 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0