Måndag kväll

Hoppas tomten ser min önskan. Skämt o sido, skorna är jätte fina men priset är inte alls lika fint.

Har suttit och pratat med en gammal klasskamrat som har börjat fixa naglar.
Varje gång jag har fixat mina naglar med gele så har jag kunnat skala av dem efter en vecka men jag ska ge det en chans till.
Så jag ska hem till henne på torsdag 18:30. Jag tycker det är jätte fint att ha fixade naglar så jag hoppas verkligen att det funkar denna gången! Bara kul att gå till någon man känner och fixa naglarna med!

Nu sitter jag och kollar på CSI. Har gjort en kopp te och har ätit nybakad chokladkaka. Jätte god blev den.


Jag gjorde gelenaglar till bal & studenten även om jag visste att
de inte skulle hålla, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0