Nervös!

Jag börjar bli nervös. I morgon ska jag på en arbetsinterjuv i Ängelholm. Håll tummarna är ni snälla!

Gårdagen var riktigt rolig! Kvällen började hos Emilia, vi vart inte  alls många. Vi satt och drack och snacka och skratta, väldigt härlig förfest. Kvällen fortsatte på  tre hjärtan. Bra musik, god drink, lite suspekt shot.
Härligt folk. Ja en bra kväll var det!

Idag har jag, pappa, mamma och mormor vart ute i Vapnö på julmarknad. Väldigt mysigt att bara gå runt och strosa och kolla på grejer. Synd bara att de regna men allt var ju inne men när man skulle gå till de andra byggnaderna vart de inte så roligt. Men det är typiskt november väder så.

I veckan ska jag upp till Jönköping en sväng. Min lillebror ska till dreamhack så jag ska köra han och hans kompis dit så sover jag hos Marikan tors-fre så åker i hem ihop på fredagen. Mycket mycket mysigt!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så sjukt grym!! Alanya here we come!!! <3

2010-11-22 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0