Ostbricka!

Idag är en sån här dag där jag är mega rastlös. Det regnar, blåser och är grått ute så att gå i stan är väl inte jätte lockande. På eurostop är det bara samma hela hela tiden. Känns som om de aldrig får in nått nytt i butikerna där.

Jag har i alla fall varit och skrivit på mina papper på eductus och skickat in dem. Förhoppningsvis kommer pengarna in i tid den 25:te.
Tyvärr är inte min förkylning bättre. Men man mår värst på morgonen så är ändå ganska pigg. Har dock förkylninsblåsor på hela vänstra sidan av munnen, i alla fall känns det som det.
När jag var och köpte kuvärt och frimärken så tog jag lotter för resten av pengarna. Jag vann hela 120 kr. Snart händer det kanske? Får hoppas i alla fall!

Ikväll är det ostbricka och idol kväll med Emilia. Ser vi mycket fram emot! Vi får inte missa cirkus möller och flickorna på klitteholm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0