PUSSS

Går dagen vart väldigt väldigt rolig! Jag började kvällen hos Dino. Dock vart jag inte så sugen på alkohol när jag väl började dricka så blev bara 2 glas vin, en halv cider och ett glas champange.
Jag och Christer skratta så tårarna rann hemma hos Dino. Min gamla vän Sofia berättade att när hon äter/dricker sura grejer så regagerar hennes öga. Det rycker i det. Gud så roligt det ser ut!

Vid 00 mötte jag upp Emilia och hennes kompis Mange så drog vi till tre hjärtan. Jag hade så jäkla roligt!

Just nu känns allt bra. Jag har fått jobb, även om det är inte mycket timmar så är det en bra start. Jag har börjat lära känna nya människor. Life is good!

Om ett tag ska jag köra in till stan och möta upp Emilia så ska vi gå och kolla julskyltningen, snöar gör det nu med. MYS!

Vid 20:00 är det finalen i Ensam mamma söker och min vän Jimmy är i final! Woho! :):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0