Saknad

Sitter bara och väntar på att DHW ska börja. Går inte nåt speciellt innan det tyvärr. Sitter och lyssnar lite på musik nu och är lite rastlös.
I morgon ska jag nog rensa min garderob. Behövs verkligen.. Har så mycket jag inte använder och som inte passar så känner att jag behöver bli av med det. Johanna skulle nog hjälpa mig med det.
Men innan det ska göras ska jag först till eductus, imon är det faktiskt något vettigt. Vi ka gå igenom arbetsinterjuv. Behöver få tips om det. Sen blir det fika min fina Emilia, mys! Hoppas vädret är bättre i morgon bara. Det har regnat nu sen 14 tiden, mega lamt + att det vart mörkt ute hela dagen och nu är det kolsvart. Suger stenhårt. Jag vill utomlands nu. Återigen, vinna drömvinsten på lotto, köpa en lägenhet utomlands. Självklart SPARA mycket av de pengarna. Men bara veta att man har en lägenhet utomlands hade ju gjort att man mått bättre, haha.

Gud vad jag saknar Jenny. Gör nästan ont!! Det värsta är att hon är så långt bort och så många timmars skillnad på timmar. Sucks! Men jag är stolt över henne som är där borta helt själv.
JAG SAKNAR DIG!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0