Slask fritt

Än så länge är det ingen snö eller nått snöoväder i Halmstad. Det är väl inget speciellt fint väder heller, grått och trist ute. Men ingen snö och ingen snö = inget slask.
Jag har åkt på en riktigt jäkla förkylning. Hoppas bara jag slipper åka på bihållsinflammation vilket jag brukar få när jag är förkyld. Man kan ju hoppas att jag har tur denna gången.

Igår hade jag Emilia och Hanna filmmys hemma hos Hanna. Vi kollade på trubbel i paradiset. Har ni inte sett den så se den. Jag tycker den är jätte rolig.

Idag har jag legat och kollar på Beck - levande begravd. Väldigt väldigt bra film.
Jag gillar sådana filmer, lite skräck, drama, polisfilmer. Typiska, Beck och Wallander filmer alltså.
Så den filmen rekomenderar jag också väldigt starkt.

Jag har påbörjat skriva ner enkla recept till Emilia, haha! Hon vill lära sig laga mat så jag ska skriva ner enkla recept till henne så ska jag köpa en fin bok sen och skriva ner det i.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är världens bästa lätt! <3

2010-11-11 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0