Varm i hjärtat!

Sitter och fryser.. Fick en sån jäkla huvudvärk efter kvällsmaten som tur är tog en ibumetin bort den men nu fryser jag i stället.
Har haft en mysig eftermiddag hemma hos Emilia. Jag, Emilia & Hanna pratade om helgen och drack te och bara mös.

Jag åkte på att vara i tid utanför antingen onoff eller elgiganten imorgon för att köpa ett dataspel till min bror. Tydligen kommer det ta slut snabbt men hallå eller. Kommer ju typ få köa lite.. Vilka smällar man få ta bara för att man är arbetslös och har bilen haha.

Jag blev så glad idag! Blev helt varm i hjärtat! Fick ett brev från Jenny!
Nu i veckan ska jag köpa fint brevpapper så jag kan skriva brev tillbaka!!


Jag och min fin, fina Jenny!

Kommentarer
Postat av: jenny

Älskling, du är bäst! Stressa inte med brevpapper, men det är alltid kul att få brev! :-D Haha (pik) ;) Seni seviyorum!

2010-11-09 @ 19:08:17
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0