10-10-10

God eftermiddag mina vänner!
Hur mår ni idag? Har ni haft en bra helg?

Nu funkar internet på min dator igen!
Min har vart väldigt bra! Först var det konsert i fredags som var toppen! Igår firade vi Sophia. Var jätte trevligt. Kul med nytt folk med. Sophia har jag inte kännt speciellt längre, hon är tillsammans med min kompis David så det är så jag har lärt känna henne men hon är sjukt härlig!
Det var härlig musik, eller ja ett tag sen var det några tjejer som tog över som inte hade den bästa musiksmaken, haha men det gick!
Vid 00 tog jag, Jimmy, Strumpan och David taxi in till stan där vi först gick till Bulls och sedan gick jag till tre hjärtan. De hade dj där igår. Vanligtvis är det trubadur men ingen av dem kunde. Men helt ärligt så borde de ha en helg i månaden då de har dj för variationens skull. Min kompis Padde är det som spelar när de väl tar in dj och han är sjukt duktig. Han förstår liksom vad det är för musik som ska spelas på tre hjärtan så det blir grymt. Hörde många säga det att de gillade väldigt mycket att det var dj och att musiken var skön!

Nu på morgonen har jag städat mitt rum. Har packat upp det sista i resväskan. Har låtit den ligga för det känns bättre då, precis som att om den ligger kvar så får jag för mig att jag snaart ska åka igen och då mår jag bättre. Sjukt töntigt I know! Men nu är här rent och fint! Skulle dock vilja måla om men ska jag ändå flytta till Norge efter nyår så är det onödigt. Jag tror inte änns jag kommer få ha kvar mitt rum om pappa får bestämma, haha!

I nästa inlägg slänger jag in en eller två filmer från volbeat :)


Ha en skön söndags eftermiddag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0