3 oktober

Har spenderat kvällen hos Jenny. Min fina Jenny, nu börjar ditt äventyr.
Jag saknar dig redan! Men jag vet hur mycket du vill detta och därför är jag glad. Du har fått en kanon familj och du kommer nog trivas väldigt väldigt bra.
Glöm inte skriva på facebook så snart du kan!!


Jag var tidigare och spanade in Johannas nya lya. Riktigt snygg lägenhet! Hade velat ha den själv faktikst.
Lagom stor, snygg design på själva lägenheten. Johanna kommer göra den ritkigt snygg.
På fredag ska vi till Göteborg och se Volbeat. Verkar som vi ska sova hos Johannas kompis med och köra en liten utekväll där med.

Phu har tankarna på annat håll. Kommer bli så tomt här hemma utan Jenny!

Vi hörs imon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0