5 oktober

Har precis skaffat skype. Har haft ett konto innan men glömt både lösenord och användar namn så skaffade nytt istället. Men skype kan jag nog lite enklare prata med in fina Jenny. 
Hoppas hon har det bra i USA. Just nu är hon i New York. Saknar henne redan men är så glad för hennes skull att hon får göra detta som hon vill!
Var på Eductus idag, dem har hand om den här jobbgarantin som man kommer in på genom arbetsförmedlingen. 
Dock satt jag bara och blev irriterad, ska dit ca 3 gånger i veckan för att sitta och lyssna på saker. Alltså jag och sitta och lyssna det funkar inte. Jag blir bara trött och irriterad och hänger inte med. Jag har svårt för att koncentrera mig. Jag har skämts för det innan men vafan jag är inte den ända. Jag har fått kämpa mig i genom skolan pga det. Men för det är jag inte dum. Jag är inget geni men jag känner mig lagom allmänbildad. Även om jag inte hade VG eller MVG i allt så har mina föräldrar alltid alltid berömt mig och söttat mig när jag kommit hem med ett starkt G. Jag älskar dem för det, jag älskar dem för de aldrig ha satt press på mig och för de alltid ha sagt att ett G är lika bra det.
Till nått annat, kl 21 är det premiären av DHW! En ny hemmafru såg jag på reklamen att det kommer. Undra va det är för hemlighet Bree ska berätta för Gabrielle. Hur blir det med Susan och Mike's flytt?
Det återstår att se. I morgon är det Grey's Anatomy, jag längtar!!!
Tror jag ska köra ner och köpa lite cashewnötter och ha till DHW faktiskt.
Inget jag hade tackat nej till nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0