7 oktober

Guitar gangsters and cadillac blood...
Sitter och lyssnar på Volbeat. Ser jätte mycket fram emot att se dem i morgon.
Jag har väldigt bred musiksmak, som nu kan jag sitta och lyssna på rock men i bilen har jag min brända skiva från Turkiet med några låtar som spelades mycket på Casablanca (dansmusik).
Jag, Johanna, Jimmy och David kommer åka i samma bil upp. Dock ska David dit med en annan kompis eller så och de har sittplats biljetter vi andra har ståplats biljetter.

Mötet idag på de Eductus sög väl inte så hårt men det var fortfarande inte intressant. Jag har så ont i öronen med så det var bara jobbigt att lyssna och näsan rinner.
Vet inte alls hur de ska gå i morgon med öronen kommer väl smälla av men det får gå. Jag ska stå ut haha!

På lördag blev jag hembjuden till Sophia och David. Sophia fyller år idag så de ska ha en liten förfest aktigt. Ska bli jätte trevligt!

Undrar hur min fina Jenny har det? I morgon fredag så ska hon träffa sin värdfamilj. Ihh, är nervös för hennes skull. Men efter det hon har berättat så kommer detta bli jätte bra. Barnen kommer älska Jenny!!




Kommentarer
Postat av: jenny

Du ar for sot, jag har det bra. Ska snart bege mig uppat och ata frukost, om en timme. maste sova en timma till. haha! hur har du det? pusss

2010-10-09 @ 15:40:13
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0