Ägg=gift

Haaallåååå Sverige!
Har haft två ritkigt slappa dagar, riktigt skönt. Sovit länge och inget gjort nått speciellt på dagarna.
Igår bjöd Hanna på lunch, tacos. Riktigt gott och mysigt var det. Tände ljus och snacka skit. De har regnat nu i två dar så gå på stan eller vara ute överhuvudtaget har väl inte vart så lockande.
Idag har jag och Johanna vart ute i flygstaden och kollat lite. Sen baka vi ananaspaj och skulle ha vaniljglass till och jag tänkte mig inte för så läste aldrig så vart de ägg i. Som tur är så hade jag bara tagit 3 skedar men har ont i magen nu.. Tur att jag slapp spy denna gången i alla fall.

I morgon, efter educutus så ska jag vara med Marika! Wiie! Sen på kvällen ska vi ut och dansa, Johanna ska också med! Ska bli riktigt härligt att umgås med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0