Årets första

Årets första snö har hunnit falla och smälta bort. Stora flingor var det. Jag erkänner, snö kan vara mysigt. MEN då ska det komma i december när det lägger sig i några dagar/veckor. Ogillar när det snöar och det 5 min senare är slask.

Den där jobbmässan var i arenahallen idag kändes lite smått onödig. Det var nästan bara bemanningsföretag. Jag är inskriven på 3 de får räcka. Jag var där ca 1 ½ timma tror jag sen åkte jag hem. Alexandra ringde så vi fick en spontandag i stan. Man får passa på när hon är ledig, vilket inte är så ofta eftersom hon har 2 jobb.

Jag sitter på mitt rum och har tänt ljus, blir en sån mysig värme och så lyser det upp så mysigt. Sitter och kollar på vampire diaries och väntar på att lyxfällan ska börja. En tjej som heter Vanita ska vara med idag. Hon är med i programmet bartenderskolan som går på tv3.
Jag ber om ursäkt, hon är säkert en jätte go tjej men på lyxfällan reklamen så känns det lite som hon inte har koll alls! Kan nog bli lite kul att kolla på.

I morgon 10:40 ska jag äntligen till öronläkaren. Vi får helt enkelt se vad han säger. Jag hoppas på att få rör.
På eftermiddagen ska jag umgås med Christer. Var längesen vi umgicks och bara snackade så ska bli mysigt. Hoppas det inte regnar så man kan sitta med filtar och en chailatte!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0