Brrr!

Sitter och fryser. Känns som att det är minusgrader här inne. Fast tror jag fryser bara för det är mörkt, blåser och bara är allmänt trist ute.
Jag har vart ritkigt riktigt trött idag, satt nästan och somna på eductus i förmiddags. Är så trött på att vara där nu. Det ända vi gör är att lyssna på dem när de visar powerpoint och pratar om det som det handlar om just den dagen. I morgon skulle det dock vara skrivarverkstad, fixa cv, personligtbrev, skriva in sig på bemanningssidor oså. Jag är supertaggad verkligen, haha!
Hoppas verkligen jag hittar ett jobb snart eller att tiden går snabbt så jag kan bege mig mot Norge!!
De har ändrat schemat med så vi ska på någon jädra jobbmässa på torsdag. Men jag ska fika med Christer så jag tänker bara vara där mellan 10:30-13 typ. Har inte umgåtts med Christer på länge så honom ska jag fika med!

I eftermiddags så fikade jag med Andrea. Var otroligt mysigt och trevligt! Vi har vart kompisar i så många år men har kommit ifrån varandra. Men idag så vart allt precis som vanligt, inga konstigheter. Fika måste vi absolut göra snart igen!

I morgon efter att jag varit på eductus mellan 9-12 så ska jag fika med fin fina Emilia!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0