Hmm

Jag förstår inte.
Har vart inne på arbetsförmedlingens hemsida och kollat på platsbanken. Var inte speciellt många nya jobb som jag kunde se.
Men till det jag inte förstår. De som söker nytt folk att anställa. Dem vill helst att man ska vara ung, runt 20 års åldern, ha jobblivserfarenhet och möjligtvis högskoleutbildning. Jag får inte ihop det? Är man 20 år så har man inte riktigt det.
Är det en klädbutik som söker så ska man helst att jobbat i butik innan så de slipper den "långa" upplärningsprocessen.
Ja, det är nog många som inte riktigt förstår.

Har tidigare idag varit en sväng med Johanna. Hon köpte jätte snygga stolar till sitt matsalsbord. Tror de kommer bli jätte snygga i lägenheten och till bordet.
Vi gick lite på rusta, blooms, chili, jysk. På blooms har de en sån snygg lampa! Jag vill haaaa deeeen!!! Har tagit kort på den men inte lagt in de på datorn än, kan visa den i nästa inlägg. Tror inte det är så många som tycker den är snygg men jag har liiiite konstig smak. Eller ja jag har grått på mitt rum, mycket grått, svart, rött så denna lampan blir liksom färgklick!

Är hemma nu, känner mig inte så pigg. Huvudvärk, trött, förkyld och hostig. Får vila i veckan för på fredag är det Volbeat i Göteborg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0