Höst

Höst. Ja nu kan man väl inget annat än att erkänna att den är här. Det gör inte min längtan till Alanya bättre. Längtar bara ännu mer.
Känns fortfarande inte som att jag har något att hämta här. Hade man haft jobb hade man väl kanske känns lite annorlunda.
Men tanke på jobb så vart jag återigen på eductus idag. Filmvisning 2 tim och 45 min, vart inte så roligt.
Filmen var inte dålig men den blev för mycket. Var en föreläsning som de spelat in. Vissa saker som sas var vettiga absolut men inte att sitta och glo på så som man gör i sådana här sammanhang.

Jag känner mig anti och irriterad. Jag vet själv att jag skriver så med. Men jag vet också varför. Jag har fortfarande ont i mina öron och har haft i några veckor nu och nu tar det på mitt humör.
Läkaren ringer dock mig i morgon så håll tummarna!

I morgon är det inget på eductus så imorgon ska jag umgås med Johanna. Om vädret tillåter ska vi nog åka till stranden eller liknande och ta lite härliga höstbilder! Hoppas vädret är som det vart idag, inte allt för kallt och soligt! Bara solen är framme tycker jag man känner sig piggare.
Alexandra ringde mig igår och var på ett underbart humör och hon är väldigt anti höst och allt sånt dära. Solen gjorde henne på bra humör.

Ikväll är det desperete housewives igen glöm inte det!


På stranden 2 dar innan vi åkte hem, svettig och "go" :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag saknar dig och Alanya mer an du anar!

2010-10-13 @ 00:18:29
URL: http://falkstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0