Höstpromenad

Tänk att en liten strandpromenad kan vara så uppfriskande. Varken jag eller Johanna hade något att göra idag så vi åkte först ut till stenbrottet och satte oss och tog lite natur bilder sen bestämde vi oss för att köra ut till Tylösand och gå lite och ta lite bilder.

Tylösand. Ett ställe som är smockfullt på sommaren. Man kan knappt få parkering, man får gå hipp som happ för att ta sig fram på stranden. På måndagar är det måndagsklubben och på torsdagar fiesta på Leffes (Leif's Lounge, solgården). Alla andra dagar är där fest med.
Men nu idag där vart så tomt och så tyst. Jag njöt självklart, det var otroligt härligt. Halmstad på vintern är en otroligt tråkig stad. Sommarlivet är det bästa. Alla är glada, njuter, är avslappnade. Hösten och vintern är en helt annan sak.
Vad vill jag komma fram till.. Jag har alltid kallat mig en sommarmänniska för grejens skull men idag insåg jag att jag verkligen är det. Sommar i Sverige eller sommar i Alanya dosen't matter. Jag måste ha sol och värme för att må allra bäst. Jag är absolut inte ensam om att känna detta!
Vad säger vi om att göra det bästa av situationen tillsammans? Ja så gör vi!
Slänger in några bilder vi tog idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0