Lära känna nya människor

En sak jag tycker är väldigt roligt är när man träffat folk utomlands och fortsätter ha lite kontakt. Man behöver inte prata på ex facebook varje dag eller varje vecka men någon gång då och då tycker jag är jätte kul. Lära känna nya människor är något jag verkligen gillar. Så har vi det här med bloggar, väldigt många som har det nu för tiden. Det är också en grej som är väldigt roligt att läsa även om man inte känner människorna 100% eller om de bara är ett namn egentligen. Vare sig om bloggen är jätte känd eller inte alls spelar ingen roll.
Känns som jag skriver lite hipp som happ nu men ni fattar nog, haha!

Loggade i alla fall in på facebook så hade en tjej, Emelie lagt till mig. Hon är tillsammans med en kille som jobbar på Hollywood så vi träffade henne där och snacka sen vart vi på stranden ihop. Väldigt härlig tjej.
Kul att se lite bilder med!
Gud vad jag längtar tillbaka.
Älskade Alanya!


Bild som Emelie lagt upp på facebook :)! Söta Memo i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Okej, nu är det bara såhär att på onsdag är du min! VI HAR PLANER! Som ska fullföljas. Jag dog lite inombords när jag kolla igenom mina bilder idag!!!

2010-10-15 @ 10:06:07
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0