Måndag

Ny vecka, nya tag!
Jag hade tänkt att gå upp vid 10. Men nja blev inte riktigt så.
Jag kör alltid mina föräldrar till jobbet och hämtar dem, på så sätt har jag tillgång till bilen hela dagarna. Idag var jag hemma igen vid 8:10 tror ni jag hade nycklar med mig? NEEJ! Så jag fick köra tillbaka till pappas jobb och hämta hans nyckel sen kunde jag inte somna om.
Har duschat nu, ska strax föna håret och smina mig. Funderar dock på att äta frukost först. Ja så får det nog bli.

Idag har jag inget planerat. Ska bara ringa och boka tid till att färga håret. Tycker det är så äckligt nu, färgen är blekt sen Turkiet och jag har utväxt.. Blä! Vet dock hur jag vill ha det, vill ha det typ såhär:

Mörkt och fräscht.

I morgon är det Eductus som gäller igen dock bara mellan 10-11:30 så inte så farligt.
På onsdag ska jag fika med fina Emilia! Ska bli väldigt kul!

Självklart ska jag kolla platsbanken varje dag och kolla efter efter jobb.

Ha en fin dag! :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

iiiih! Jag längtar!!! :)

2010-10-18 @ 13:36:47
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag med :D! hihihi :D

2010-10-18 @ 18:40:11
URL: http://sarahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0