Mycket bra dag :)

Jag dör! Det stinker vanilj hemma och jag får en sån jävla huvudvärk och mår illa av för stark vanilj doft, BLÄ!

I alla fall, har haft en toppen dag! Har fikat med fin fina Emilia! Var superkul och mysigt! Suttit och pratat massa! Hanna kom en sväng med! Telenor häng hann vi med också, haha!
Måste göras om snart!!

Är på bra humör bara för man haft en sån bra dag, hihi. Har köpt lite chasewnötter jag ska äta till Grey's Anatomy och illamåendet försvinner snart. Fattar inte varför jag mår illa av vaniljdoft, så töntigt egentligen.
I morgon skulle jag ha fikat med Christer men de har ändrat de jäkla schemat på eductus så ska på någon arbetsmässa i morgon så vi hinner inte inann han börjar jobba. Som tur är så är han ledig på fredag. På fredag ska jag även till öronläkaren, har fortfarande ont i öronen, att jag inte har tappat hörslen alltså..

Måste säga med: Jag saknar Jenny! Men jag tackar internet och msn! Vi lyckas ofta vara inne på msn samtidigt så vi har pratat ganska mycket sen hon åkte hihi.
Hon ska vara glad att hon inte är hemma. Idag har det vart snöblandat regn. Det var som att få isbitar på sig när de träffade en så kallt, brr!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sötnöt! Tänkte ju höra om du hinner med en mys fika på fre! Jag är ledig :) telenor häng när det är som bäst ;) <3

2010-10-20 @ 21:19:48
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kan inte sötnos :(.

Ska fika med Christer, vi skulle fikat idag men eftersom de på eductus bytade schemat så hann vi inte innan han skulle jobba idag! Men vi kan ju höras av under dagen och kanske se om vi ska se idol ihop annars kanske vi hinner med en liten sen fika :D <3

2010-10-21 @ 19:55:26
URL: http://sarahnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0