negativ?

Snart snart börjar Grey's Anatomy!

Ska lägga mig direkt efter det hade jag tänkt. Har haft huvudvärk nu i 4 dagar men det kommer säkert från förkylningen jag har. ¨
Jag är så fruktansvärt otaggad inför morgondagen så det är sjukt. Kl 11 ska jag till det är jäkla eductus igen, de som har hand om det här jobbagartin som man "kommer in på" genom arbetsförmedlingen.
Då vid 11 är det ett personligt möte med en av dem som har hand om detta för att de ska lära sig mer om mig. Visst fine de kan jag väl gå med på. Men sen ska jag tillbaka kl 13 för att mellan kl 13-15 lyssna på någon brud från IF Metall, alltså? Jag hatar att sitta och lyssna och då menar jag verkligen hatar. Jag bara blir trött och gäspar och ja. Tror många känner igen sig i det där.
Skulle inte förvåna mig om hon har jobbig röst med bara för jag har ont i öronen..
Gud va negativ jag är men ja åter igen, tror folk känner igen sig.
Varför sätter de inte såna möten tidigare? Jag personligen tycker dagen blir förstörd när man sätter det vid den tiden..

Ne hoppas Grey's avsnittet är bra idag. Men de borde det ju vara med tanke på hur säsongen slutade!

Vi hörs imon ni fina läsare.
Sov så gott sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0