Öronproblem

Vaaaaa? Känns som jag frågar det kanske mycket. Meeeen det är bara för jag har ont i öronen. Har haft det ett tag.
Var hos doktorn idag i alla fall och han sa att jag har vätska bakom trummhinnan sen förra öroninflammationen.
Eftersom mina öron krånglar ända sen jag var liten av och till så ska jag hålla på med kortisonnässpray nu och om det inte är bättre i öronen om 2 månader ska jag kontakta läkaren igen för att ev operera in rör.
Ska jag vara ärlig hade det vart skönt att få rör.

Från en sak till en annan. På fredag är det Volbeat i Göteborg! Blir nog dock inte övernattning men skönt att komma iväg för en dag i alla fall!

Ullegull ringde mig idag. Verkar som att de blir Norge efter årsskiftet för min del!!!! YEEEY!
Jobba jobba = tuuuuurkiiieeet lääänge!!!!
Hennes telefon samtal gjorde min dag. Låg bara i soffan och snörvlade och hade ont så det gjorde allt bättre, hihi!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt att du kanske ska till turkiet länge nästa år. Då kanske vi ses igen :)

2010-10-07 @ 23:35:47
URL: http://anelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0