Passion for blogging!

Jag har verkligen börjar tycka det är kul att blogga. När jag skapade denna bloggen var det bara för att och uppdateringen fram tills nu har vart dålig. Men nu så tycker jag det är kul. Även om det jag inte skrivit är så överdrivet vettigt så känns det skönt för mig efteråt att ha fått skriva av mig.

Jag sitter och kollar på halv 8 hos mig. Jag vet, jag tänkte det innan med "pensionärs program". Men ne det är jätte kul att kolla på.
Denna veckan är det par som tävlar. Jag vet inte riktigt om detta programmet ska vara med par utan det ska vara en som tävlar. Dock har det ju bara varit ett avsnitt så vi får se jag kanske ändrar mig. Det var bara ett par som jag gillade, bögparet. De kändes äkta, såg kära ut, gulliga ja. De andra kändes lite "fake" eller vad man ska säga.

I morgon ska jag till arbetsförmedlingen igen. Eller nu när det är jobbgarantin i 6 månader så är det något som heter Eductus som har hand om mig så ska dit. Ligger tydligen vid maxi högskolan. Hoppas jag kan börja få pengar snart! Fast allra mest hoppas jag på att få jobb. Vilken lycka det hade varit.

Hm nu såg jag att Top model 14 börjar. Men tanke på det denna veckan börjar både Desperete housewives och Grey's Anatomy!! YEEY!
Grey's Anatomy slutade så sjukt bra så avsnittet på onsdag lär vara riktigt spännande.

Nu ska jag dricka te och spana in Top Model.
Ha en trevlig kväll sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0