Slapp dag!

Ny vecka, nya möjligheter!

Jag har haft en härlig slapp dag. Började dagen med att färga håret. Det blev jätte bra! Det är väldigt mörkt men tror det komma lägga sig lite när jag tvättat det två - tre gånger.
När jag var klar med håret mötte jag upp Emilia för en härlig fika och snacka lite. Jätte mysigt! Jag är verkligen glad för att jag och hon börjat umgås!
Sedan var jag och vecko handla med mamma. Pappa vart iväg idag sen åker han till Slovenien och jobbar imon och kommer hem på torsdag så jag fick offra mig, haha.
Har även vart hos Johanna en sväng, vart längesen vi umgicks eftersom hon vart i Stockholm så det var på tiden!

Update:
Bilder på håret före och efter. Som jag skrev så tror jag och hoppas jag liiite att den intensiva mörka kommer försvinna lite. Men det brukar de göra om jag inte minns fel efter några tvättar.
Före: 


efter:




Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så söt! <3

2010-10-25 @ 22:06:50
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0